بررسی فنی حقوقی بازگرداندن مخابرات به دولت در کمیسیون صنایع یکش
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 47127
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 18
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 297
بازدید سال : 1117
بازدید کلی : 47127
بررسی فنی حقوقی بازگرداندن مخابرات به دولت در کمیسیون صنایع یکش

بررسی فنی و حقوقی بازگرداندن مخابرات به دولت در کمیسیون صنایع
فناوری اطلاعات > ارتباطات - مهر نوشت: رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: طرح بازگرداندن مخابرات به دولت، در صورت مطرح شدن در مجلس، باید ابتدا در کمیسیون صنایع مورد بررسی فنی و حقوقی قرار گیرد.
رضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد طرح بازگرداندن مخابرات به دولت که به امضای ۱۰۰ نماینده مجلس رسیده است، اظهار داشت: این موضوع تاکنون در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح نشده است و از این موضوع اطلاعی ندارم اما عدم اطلاع اینجانب به معنای نبود این طرح نیست.

وی با بیان اینکه مطابق روال کار مجلس در صورت جمع آوری امضا پای یک طرح، کلیات آن باید در صحن مجلس رای گیری شده و به تصویب برسد، ادامه داد: پس از این مرحله، این موضوع در قالب بررسی در کمیسیون تخصصی، باید به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع داده شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن افزود: به دلیل نارضایتی از عملکرد شرکت مخابرات ایران، هراز چندگاهی از سوی نمایندگان این مسائل مطرح می شود اما تاکنون طرحی مبنی بر باز پس گیری مخابرات خصوصی سازی شده نداشته ایم.

رحمانی با اشاره به مشکل کارگزاران مخابرات روستایی در سال گذشته که فضایی اینچنینی را رقم زده بود، ادامه داد: در آن زمان با پیگیری های مداوم، این مشکل حل شد، امسال نیز بسیاری از نمایندگان از عملکرد شرکت مخابرات رضایت کافی ندارند.

وی با بیان اینکه مخابرات از نظر قانونی به بخش خصوصی واگذار شده و بازپس گیری آن کار راحتی نیست گفت: این موضوع بار حقوقی دارد و باید از نظر فنی، مالی و حقوقی و نیز تبعات آن در بورس مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: مخابرات باید در عملکرد خود تجدیدنظر کند تا اینطور احساس نشود که خصوصی سازی صورت گرفته و واگذاری این شرکت، اشتباه بوده است.



تعداد بازدید از این مطلب: 773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود